Diamond Finance to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania dla agentów | Diamond Finance Ubezpieczenia

Aktualności

Diamond Finance to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania dla agentów

Diamond Finance w ostatnim czasie wykonało szereg działań mających na celu optymalizację i uporządkowanie codziennych czynności wykonywanych przez naszych partnerów. 

  • KalenDiaFin

KalenDiaFin to przyjęty z dużym entuzjazmem przez naszych partnerów kalendarz szkoleń i egzaminów. Narzędzie to pokazuje wszystkie szkolenia organizowane przez zakłady ubezpieczeń oraz wewnętrzne Diamond Finance w jednym miejscu z miesięcznym wyprzedzeniem. 
Kalendarz ma na celu uporządkowanie obszaru szkoleń dla agenta. Agent z góry wie, jakie szkolenia będą się odbywały, w jakiej tematyce, z jakiego zakładu ubezpieczeń. Zawiera on również terminy egzaminów Komisji Nadzoru Finansowego, jeżeli są wcześniej dostępne. Umieszczamy w nim nie tylko daty, ale również linki do logowania na dane wydarzenie. 
W ten sposób agent w jednym miejscu otrzymuje pełną informację na temat szkoleń i nie musi już poszukiwać pojedynczych wiadomości w skrzynce mailowej czy innych miejscach.

  • DFS24

Rok temu uruchomiliśmy nowy kalkulator ubezpieczeń komunikacyjnych DFS24, czyli porównywarkę obejmującą – na tę chwilę – 16 marek ubezpieczeniowych z możliwością sprzedaży zdalnej. 
Partnerzy Diamond Finance mają dostęp nie tylko do prostego porównania stawek, ale również polis mobilnych. To narzędzie jest cały czas rozwijane w zakresie funkcji CRM. Agenci coraz bardziej doceniają możliwość zarządzania swoimi relacjami z klientami: odnowieniami, ratami, „przypominajkami”. 
Kalkulator będziem rozszerzany o ubezpieczenia mieszkaniowe, turystyczne oraz grupy otwarte. Zostanie także powiększona gama dostępnych ubezpieczycieli.
Jeszcze jakiś czas temu wielu agentów było sceptycznych wobec kalkulatorów, teraz coraz więcej naszych partnerów nie wyobraża sobie pracy bez nich. 

  • ePartner 

ePartner to wewnętrzny system do ewidencji i dokumentacji m.in. Analizy Potrzeb Klienta (APK). 
Agenci mogą w nim archiwizować wszystkie dokumenty związane z analizą potrzeb klienta. W razie jakiejkolwiek kontroli mają oni pewność, że będą w stanie udowodnić, że APK zostało przeprowadzone zgodnie z IDD (Insurance Distribution Directive). W tym roku będziemy to narzędzie rozbudowywać, by stworzyć wersję w pełni elektroniczną